"אני חושבת שהאזנה לספרים בתכנית זה פתרון טוב לנוער שלא קורא, וזה חשוב לחשוף אותם ולפתוח את ההגדרה של ספר ומהי קריאה" (יערה, ספרנית בחטיבת ביניים)
"תלמידים היום מאוד נהנים להיות מחוברים לאוזניות ולניידים והתכנית מאפשרת להם להנות ובו זמנית לעודד קריאה" (מירית, מורה בחטיבת ביניים)
"אני חושבת שהאזנה לספרים בתכנית היא חוויה שונה מזו של הקריאה, וכשמאזינים בקבוצה עם חברים זה אפילו יותר כיף. זה מאפשר לך להיכנס לתוך העולם של הספר, להפליג על גלי הדמיון ובאמת לחוות את הסיפור כמו במציאות" (טל, תלמידת כתה ז')
"לדעתי, כדאי לתלמידים אחרים להאזין לספרים מכיוון שכאשר אנשים קוראים נגיד ספר מודפס אז לא תמיד יש להם את הכוח לקרוא עוד בסיפור אבל לעומת זאת בהאזנה הם יוכלו להאזין בכל מקום גם אם הם אפילו בפעילות וכך זה יעלה את מספר הילדים שקוראים ספרים" (אדיר, תלמיד כתה ח')
אוזניים לכותר, ידיעות אחרונות מספרים על תכנית ספרייה בכיס דצמבר 2018
שיעור בספרות, ריגלר נתניה מציג מהפיכת קריאה: ספרים בסמארטפונים, נתניה אונליין פברואר 2020
מסכים נגד ספרים, איך גורמים לילדי דור ה-Z להתעניין בקריאה? (החל מהדקה 3.50 עד הדקה 4.34)