רבים חולמים על כוחות-על בעזרתם יוכלו להתגבר על קשיים בקלות ובאלגנטיות. בשיר "מוריד הגשם" של אהרן אלמוג, הדובר מייחס לעצמו כוחות פלאיים המשפיעים על סביבתו. איזה כח-על הייתם רוצים שיהיה לכם? הציגו בכיתה סוגים שונים של גיבורי-על ודונו בכוח הייחודי שלהם ובמגבלותיו.
הציעו לתלמידים לכתוב ולצייר קומיקס המציג את גיבור העל שלהם –הם עצמם או דמות דמיונית אחרת. בקשו מהם להתייחס בקומיקס לתגובת הסובבים למעשי גיבור העל.
לכולנו יש כוח יצירתי ועם מעט הכוונה נהיה מסוגלים להוציא אותו אל הפועל וליצור תוצרים נהדרים.
אפשרו לתלמידים ליצור באווירה נעימה. אפשרו להם לפרוש לפינות שונות בחלל הכיתה או מחוצה לה כדי לתת להם את תחושת האינטימיות הנדרשת בעת כתיבה.
עבור תרגיל כתיבה דרושים שלושה חלקים: פתיחה, זמן כתיבה אישי,
כינוס. לבחירתכם, את התוצרים ניתן לשתף בכיתה באווירה תומכת.
מומלץ ליצור תהליך כתיבה מתמשך. כדאי לרכוש עבור התלמידים
"פנקס כתיבה" או מחברת ייחודית עבור זמני הכתיבה.