עדי קיסר בונה את השיר 'אלף לילה ולילה' כסדרה של שאלות.
מדוע בחרה המשוררת לכתוב את השיר בצורה זו? כיצד המשוררת מבקשת מהקורא להיות מעורב ולקחת אחריות על המצב אותו תיארה? מה הופך את קורא להיות חלק מהשיר?
הציעו לתלמידים לכתוב שיר שמורכב כולו משאלות. זה יכול להיות שיר מחאה הכולל ביקורת או שיר בכל נושא אחר.
בדומה לשיר המקורי, השאלות יכולות להמשיך אחת את השנייה ברצף.
לכולנו יש כוח יצירתי ועם מעט הכוונה נהיה מסוגלים להוציא אותו אל הפועל וליצור תוצרים נהדרים.
אפשרו לתלמידים ליצור באווירה נעימה. אפשרו להם לפרוש לפינות שונות בחלל הכיתה או מחוצה לה כדי לתת להם את תחושת האינטימיות הנדרשת בעת כתיבה.
עבור תרגיל כתיבה דרושים שלושה חלקים: פתיחה, זמן כתיבה אישי,
כינוס. לבחירתכם, את התוצרים ניתן לשתף בכיתה באווירה תומכת.
מומלץ ליצור תהליך כתיבה מתמשך. כדאי לרכוש עבור התלמידים
"פנקס כתיבה" או מחברת ייחודית עבור זמני הכתיבה.