השיר "פגישה" של ארז ביטון מתמקד בהכנות לפגישה, בתחושות במהלכה ובניתוח העצמי הכואב לאחריה. השיר משאיר לקוראים לנחש את מהלך העניינים ואת הרושם שהותיר על הצד השני.
הציעו לתלמידים לכתוב תיאור של הפגישה המוזכרת בשיר מנקודת המבט של הצד השני.
מה נאמר בפגישה? בקשו מהם להתייחס לבדיחה, לסיפור או לטונים של הדיבור.
אם לא נאמר דבר בפגישה – מה התרחש בה? האם לדובר בשיר תצפה הפתעה נעימה או אכזבה עמוקה?
לכולנו יש כוח יצירתי ועם מעט הכוונה נהיה מסוגלים להוציא אותו אל הפועל וליצור תוצרים נהדרים.
אפשרו לתלמידים ליצור באווירה נעימה. אפשרו להם לפרוש לפינות שונות בחלל הכיתה או מחוצה לה כדי לתת להם את תחושת האינטימיות הנדרשת בעת כתיבה.
עבור תרגיל כתיבה דרושים שלושה חלקים: פתיחה, זמן כתיבה אישי,
כינוס. לבחירתכם, את התוצרים ניתן לשתף בכיתה באווירה תומכת.
מומלץ ליצור תהליך כתיבה מתמשך. כדאי לרכוש עבור התלמידים
"פנקס כתיבה" או מחברת ייחודית עבור זמני הכתיבה.