.png)
.png)
סדנת התנסות להכרות עם טכניקות של קריאה תיאטרלית בטקסטים ספרותיים ובטקסטים אישיים שנוגעים במושג "בית" מהיבטים שונים. נשחק עם מקצבים, מצלולים - דרכם נגלה את הכוח הפרפורמטיבי של המילים.
בהנחיית: שירלי גל, שחקנית בקבוצת תיאטרון רות קנר
דרך סיפור על משפחה של הסופרת קלריס ליספקטור נתנסה בקריאה תיאטרלית ונשלב בתוכה גם חוויות משפחתיות שלנו. נשחק עם נקודות מבט, פעולות דיבור וטרנספורמציה של זהויות ותפקידים בתוך המשפחה שיוצרים בכל פעם בית אחר ויחסי כוחות משתנים.
בהנחיית: עדי מאירוביץ', שחקנית בקבוצת תיאטרון רות קנר
איך המילים הן חדר משחקים ובית חם בה בעת בעבור תלמידים? גם אם אלו מעולם לא קראו. דרך יצירות מפתיעות נגלה את האפשרות להתרגש מהמילים מחדש בכיתה. לעוף איתן, לצחוק איתן ולהתכסות בהן כשצריך.
בהנחיית: יפתח ביבר וויט, מנהל "שירה על המפה", הליקון
אנחנו חיים בעולם עמוס וגדוש במילים כתובות. בטלפון, על קירות, במכולת וביומן. בסדנה נלמד 'לקטוף' את המילים ולהוציא אותן מגדרן ומתכליתן הרגילה, לבנות בעזרתן בית חדש, ואף לכתוב בהן שירים מקוריים.
בהנחיית: ניצן קפלן, מנהל תוכנית 'בין השורות' לשילוב כתיבה יוצרת במערכת החינוך, הליקון
נקרא קטע מתוך הספר 'חדר משלך' בו מתארת וירג'יניה וולף ״מה היה קורה אילו היתה לשייקספיר אחות מוכשרת להפליא״. נתנסה במתודה להוראת הדיון המשלבת כתיבה לשם חשיבה וחברותות מתדיינות בתחנות מתחלפות.
בהנחיית: ד״ר נדב צבר, מורה למדעי הרוח בתיכון יאסא ובתוכנית רוח צעירה ומנחה סדנאות מכשירי כתיבה וכישורי דיון בספריה הלאומית.
